Koncept produktové nabídky

Znáte svého typického zákazníka? Znáte klienty, kteří u vás nakupují?

A pokud ano, víte, jak jim nejlépe usnadnit orientaci na vašem eshopu? 

To je velmi důležité, protože zákazník si může koupit jen to, co před sebou vidí. Usnadněním jeho orientace na eshopu zvyšujete možnost, že nakoupí více produktů najednou.

Proto je důležité, aby vaše nabídka měla jasnou ideu, jasný koncept. 

Některé produkty se například vzájemně doplňují. A bylo by věru škoda zákazníka k takovému souvisejícímu produktu nepřivést, nemyslíte?

Možností řešení je celá řada. Vždy ale vycházejí z celkového konceptu portfolia.

Na vaši zakázku pro vás tento koncept vytvořím, případně upgraduji dřívější verzi. Ráda se také odborně ujmu produktového školení pro váš tým. Postarám se i o proškolení a koučování vašich obchodních partnerů.