Přeskočit na obsah

Pro vaše produkty připravím

Produktové stránky

Firma Nupreme mě oslovila ve chvíli, kdy uváděla na trh novou řadu produktů. Už při jejich přípravě tušili, že budou skvělé. V rámci naší spolupráce jsme rozkryli potenciál jejich účinků i kvality v plném rozsahu.

Bioaktivní formy účinných látek v synergické kombinaci,
trojkombinace esenciálních živin, obohacených o rostlinné extrakty, umocňující jejich účinky,
díky své 100% čistotě produkt vhodný pro děti, dospělé i seniory,
na potíže akutní i pro pravidelné dosycení vyčerpaných zásob minerálních látek,
přípravek vhodný pro péči o imunitu celé rodiny,

takové přínosy se vyloupnou právě během tvorby produktových stránek.

Vedle textů jsem připravila i nákresy infografik, shrnujících hlavní benefity produktu hned na první pohled. Kombinace textu s grafickým zobrazením je osvědčeným způsobem, jak zákazníkovi jednoduše, a přitom srozumitelně komunikovat unikátnost produktu.

Použité výrazy rovnou ladím i s klíčovými slovy a SEO tak, aby se produktová stránka dostala ve vyhledávačích na co nejvyšší místa.

Blogové články

Spolehlivým způsobem, jak přitáhnout pozornost vašeho potenciálního zákazníka, je odpovídání na otázky, které mu při výběru přípravku krouží hlavou.

Jak mám začít poprvé užívat chlorellu?
Jaká dávka je málo, a jaká už moc?
Je pravda, že mi pomůže i na moje potíže?

Právě na vysvětlení těchto ožehavých témat jsem se zaměřila ve svém článku Jak zvolit ideální dávkování chlorelly? Své zkušenosti, opřené o odborné znalosti, jsem se nebála shrnout i s konkrétními čísly a indikacemi.

I po několika letech úspěšně přivádí nové zákazníky z vyhledávačů na stránky nustore.cz díky správně zvoleným klíčovým slovům.

Příspěvky na sociální sítě

Silná témata, která jsem už jednou zpracovala do blogového článku, nerada nechávám zapadnout. Jsou ideálními náměty na textové příspěvky na sociálních sítích.

Často pokládané otázky,
zajímavé infografiky z produktových stránek i článků,
praktické tipy a rady,
case study, vyprávějící zkušenosti s konkrétním produktem,
výsledky moderního výzkumu a data ze studií,

to vše s lehkostí zapracovávám do textových příspěvků, které na sociálních sítích poutají pozornost.

Jdu také v souladu s vývojovými trendy, kde sociálním sítím vládnou hlavně videa ve formátu reels.

Kdo by netoužil po snadném rozšíření okruhu sledujících díky vytvoření virálně šířícího se videa? Čím zajímavější téma, originálnější nápad a odvážnější akce, tím vyšší dosahy.
To jsem si ověřila třeba u svého reel na téma 5 benefitů otužování.

Dobře ale vím, že existují důležitější kritéria pro vyhodnocení úspěšnosti reels, než jen počty zhlédnutí a srdíček. Například reel, ve kterém sdílím návod na přípravu Probiotik z domácí máty sice nedosáhl vysokých tisíců počtu zhlédnutí, ale přivedl do mé emailingové databáze více než 50 nových kontaktů.

Reel, odpovídající na otázku Lze odléčit angínu i bez antibiotik? mi zase přivedl čtyři nové platící klienty do mé soukromé praxe.

Strategie pro efektivní propagaci produktů

Ani sebelepší příspěvky na sociálních sítích, články nebo produktové popisy nepřinesou ovoce v podobě prodeje, pokud na sebe nenavazují.

Při tvorbě jednotlivých textů už proto rovnou přemýšlím, jak zákazníka vést krok po kroku spolehlivě až k vytyčenému cíli.

Online prodej zkrátka není jednokroková záležitost, ale celý proces. Zákazník je v online prostoru každý den doslova zavalen množstvím informací, které jeho mozek ani nestíhá pobrat.

Celou tuto cestu nalezení řešení jeho problému (v podobě prodeje konkrétního produktu) mu proto maximálně zjednodušuji a usnadňuji.

Upevním místo vaší značky na trhu

Profil ideální klientky

Překřikovat v online prostoru svou konkurenci není cestou, jak zvýšit své prodeje.

Existuje jednodušší a efektivnější řešení: Svého zákazníka lépe oslovit.

Ty, kteří profil své ideální klientky / klienta ještě nemají vypracovaný, síla tohoto marketingového nástroje obvykle ohromí:

Rozkrývá emoce, které zákazník při rozhodování o koupi vašeho produktu prožívá.

Umožní nahlédnout přímo do jeho hlavy ve chvíli řešení jeho palčivého problému.

Definuje překážky, proč nad koupí konkrétního produktu ještě váhá.

Na chvíli si zavřete oči a představte si to sami:
Váš potenciální klient brouzdá online prostorem a hledá.
Je připraven nakoupit, ale stále nenašel „ten správný“ přípravek.
Jeho pohled zaujme příspěvek, nad kterým se rozzáří:

„To je ono! Přesně tenhle produkt teď potřebuji!“

Právě takovou sílu dávám příspěvkům, článkům i produktovým popisům díky vytvoření a implementaci Ideální klientky / klienta.

Váš produkt je možná podobně kvalitní a účinný, jako ten konkurenční.
Pro vašeho zákazníka bude díky cílené komunikaci nejlepší vždy ten váš.

Víte, kam vaše firma roste?

Vaši zákazníci si značku Nupreme prostě zamilovali. S důvěrou nakupují vše, co potřebují, na jejich eshopu.

Majitelé ovšem dobře vědí, že není radno usnout na vavřínech, a rozhodli si proto pro přípravu nové řady originálních produktů.

Jaké problémy by měly nové produkty řešit, bylo rozhodnuto docela rychle.

Jak ale zvolit jejich složení tak, aby
bylo účinnou kombinací přírodních ingrediencí,
ladilo se současnými trendy,
ale přesto byl výsledkem originální přípravek, převyšující ty konkurenční?

I s plněním takového cíle jsem ráda pomohla:

Vypracovala jsem analýzu současného trhu a zvážila aktuální poptávku.

Navrhla jsem receptury nových produktů, včetně zohlednění potenciálu jeho prodeje.

Přitom jsem vycházela ze současného portfolia produktů Nupreme tak, aby do stávající nabídky vhodně zapadl a perfektně ji doplnil.